My world of blogging just started.

Assalammualaikum..

Saya baru saja nak berjinak2 dalam dunia berbelog nie..Bukannya nak terikut blogger2 yg femes..Rasa macam nak ada satu diari yang boleh saya tulis dan simpan semua perjalanan hidup saya especially kenangan manis..Sebelum ini, dalam diari saya just tulis activity yang saya buat & tempat yang saya pergi. Itu sahaja. Tiada jalan cerita. Selain itu, saya suka share di FB especially photos, tapi rasa macam ada orang xsuka. Maybe orang kata 'Ish berlagaknye budak ni, kejap-kejap nak upload photos'. Or maybe tu just perasaan saya. So, untuk mengelakkan orang mengata or timbulnya pelbagai persoalan di dalam benak saya(entah betul ke tidak pengunaan ayat piutis ni), so saya decide nak share di dalam personal blog saya. So, up to reader lah kalau suka nak tahu kisah hidup saya, just read through my blog. If don't want, no need to read. As simple as that.




Share this:

CONVERSATION

7 comments:

  1. ni pun didie buat account baru sbb nak komen... hehe

    ReplyDelete
  2. so true Radhia...bila posting kat FB tu rasa mcm menunjuk2 pulak jadi blog adalah medan utk menceritakan pengalaman kita dan utk berkongsi dengan pembaca even keluarga kita kan..

    ReplyDelete
  3. betul tu. kadang tu bila asyik share semua kat fb mesti ada yang tak puas hati hehe

    ReplyDelete
  4. Hi ... Selamat menulis ... Teruskan menulis untuk manfaat semua ...

    ReplyDelete