Big Bad Wolf 2014




Big Bad Wolf (BBW) tahun 2014 adalah yang BBW kedua yang saya kunjungi sejak ia mula diadakan. First time pada tahun lepas.  Tahun ini agak special sebab shopping buku untuk Zafran. Ceh..Poyo jea, Macamla Zafran dah boleh membaca. Zafran baru jea 5 bulan. Yang Zafran boleh buat buku just gigit-gigit buku jea.hehehe. Papa Zafranla yang terlebih excited. Mencari buku pada setiap children book station. Saya tanyala perlu ke nak beli banyak-banyak. BBW ni kan ada setiap tahun. Lagipun untuk KL, BBW ada diadakan dua kali setahun. Tunggu sahajala tahun depan or sampai Zafran umur setahun. Papa Zafran jawab tahun depan dah start GST. Everything include book dikenakan 6 percent atau lebih. Then saya fikir balik, betul jugak yea. Apalagi, saya pun join sekali misi mencari buku murah untuk Dak Zafran.

Muka dengan penuh semangat memilih buku untuk Zafran.
Kunjungan BBW tahun ini siap dapat free bookmark. Hari yang lain-lain akan dapat design bookmark yang berbeza. Ini maybe strategi organizer supaya book lover tidak miss sehari pun untuk mengunjungi & membeli buku di BB, untuk mengumpul kesemua koleksi bookmark. Saya pergi hari Sabtu, so dapat bookmark The Lion Tamer.  Kalau buat survey, dapat bookmark The Knife Thrower. Tapi saya dapat The Magician pulak.


Setiap hari kunjungan akan menerima bookmark yang berbeza
Dapat free bookmark

 Buku-buku untuk Dak Zafran

 
Buku-buku yang bakal dijadikan perhiasan di dalam almari

Mama & Papa Zafran pun ada beli buku jugak untuk sendiri walaupun buku yang beli tahun lepas pun tak berlap lagi habuknya. Takpe, yang penting beli dulu. Baca belakang cerita. Pastu buat perhiasan kat almari. Bila betul-betul ada masa, bacala. Bukan senang nak dapat buku best dengan harga below RM10. Imaginela buku Chicken Rice Shop..eh tak Chicken Soup pun harganya RM8. Time saya mula-mula beli dulu di MPH, harganya nak dekat RM50. Ke lebih, tak ingat sebab beli lepas SPM dulu. So, tak apala beli & simpan jea dulu. :)


Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment