Good Value Plus Healthy Meal From Subway


Bab-bab promotion/offer/deal saya memang suka especially kalau ditawarkan oleh restaurant. Kali ini Subway ada promotion untuk Chicken Tandoori. Maybe nak introduce sandwich jenis ni. Promotion nya, if beli set Chicken Tandoori, akan dapat sekeping cookies pilihan kita sendiri & juga soft drink. Harga untuk kesemuanya adalah RM10.90. Kira okla sebab kalau beli ala-carte, harga sandwich sahaja  dalam RM10 ke atas. Kalau tak suka minum carbonated drink macam saya, boleh choose Ice Lemon Tea.

Mr. Abang choose this promotion & I choose Seafood & Crab Sandwich only. Saya tak order minuman & cookies sebab saya just menenggek Mr. Abang punya jea. hehe.. Apa yang best meal Subway ni, selain menyihatkan sandwich juga boleh disediakan mengikut cara & citarasa yang kita nak. Kita boleh pilih sendiri jenis daging, roti, sayur & juga sos untuk diletakkan ke dalam sandwich. Kalau nak letak semua jenis sayur & sos yang ada pun boleh. Kalau daging tak bolehla..









Latest Promotion from Subway..
tengah memilih

choose semua sayur yang ada..senang


Konon nak candid, last2 muka jadi masam mencuka..huhu.. 


Promotion yang saya sebut tadi hanya terhad untuk Chicken Tandoori sahaja. Tapi Subway ada juga offer 'Buy One Free One" untuk semua jenis sandwich. Kita boleh jumpa voucher 'Buy One Free One" di dalam surat khabar especially dalam The Star. Kadang2 kalau kita berbelanja lebih di Subway, kita juga akan diberi voucher tersebut.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment