Deeja Cosmetic│ The Best Skin Care Product Ever


Deeja Cosmetic


Tahun lepas, semasa bercuti di Lost World of Tambun, muka saya sunburn. Kalau buka tudung, nampak ada kesan sunburn. Saya ni bila dah ada sunburn, ambil masa yang lama untuk hilang. Sekarang pun tak hilang-hilang lagi sunburn. Baru ni Kimchi ada ajak tengok game bola di stadium Shah Alam. Game ni start petang. Memang sinaran matahari memancar-mancarlah kalau tengok game petang. Risau dah sunburn yang dapat tahun lepas pun tak hilang lagi, ni nak tambah lagi sunburn. Ber double double lah sunburn pada muka saya nanti.

Tapi nasib baiklah ada set 5 in 1 deeja cosmetic. Salah satu produk dalam set ni ada krim siang yang boleh bertindak sebagai pelindung kulit muka kita dari sinar UV. Lega saya bila tahu, krim siang ni boleh berfungsi sebagai sunblock. Time bersiap nak pergi tengok game bola, memang saya sapu muka dengan krim siang ni. Untuk dapat kesan lebih efektif pada muka saya, mula-mula saya cuci muka saya dengan cuci muka dengan sabun pembersih muka.Dah dah keringkan muka, sapukan dengan sedikit toner nano dengan kapas pada muka. Akhir sekali, barulah sapukan krim siang. Memang tersangat efektiflah. Lepas balik daripada tengok game, tengok kulit muka tak ada sunburn pun. Padahal lama kot muka terdedah pada sinaran matahari.

Deeja Cosmetic
Sebelum keluar rumah dan terdedah kepada cahaya matahari, sapu muka dengan krim siang dahulu

Selain berfungsi sebagai sunblock, krim siang juga boleh dijadikan sebagai alas bedak a.k.a foundation. Tak perlulah saya beli foundation lain dah. Jimat duit saya.hehe

Selain sabun pembersih muka, toner nano & krim siang, produk seterusnya yang ada dalam set ini adalah krim malam dan krim nano yang juga digunakan pada waktu malam. Cara nak gunakan kedua-dua krim ini sama seperti krim siang iaitu: 

1. Cuci muka dengan sabun pembersih muka
2. Then lepas keringkan muka, sapu sedikit toner nano pada muka
3. Sapukan krim malam
4. Lastly sapukan sedikit krim nano.

Senang sahajakan cara penggunaan set 5 in 1 Deeja Cosmetic ni. Deeja Cosmetic  adalah produk unisex yang boleh digunakan untuk kedua-dua lelaki dan perempuan. Selain itu, kena beringat yang Deeja Cosmetic harus digunakan secara konsisten, barulah kulit muka maintain sihat, flawless dan bebas daripada semua jenis masalah kulit muka seperti jerawat, kulit berminyak dan sebagainya. Jangan risaulah dengan ketulenan dan kualiti Deeja Cosmetic kerana Deeja Cosmetic  telah mendapat dapat sijil Halal dari JAKIM serta berdaftar dengan KKM dan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan.

Deeja Cosmetic


Deeja Cosmetic juga bukan hanya melindungi kulit muka daripada semua masalah kulit, malah mampu menghilangkan parut pada muka. Kalau tak percaya, jom baca testimony daripada pengguna Deeja Cosmetic di bawah:

Adalah satu mimpi ngeri apabila kulit wajah yang merupakan aset besar bagi wanita telah terkena minyak panas. Sakit, sedih dan risau semua ada pada wanita ini bila berlaku kejadian sebegini. Sebaik terkena minyak panas wanita ini mendapatkan rawatan dari hospital. Tapi kerana bahagian yang terkena itu agak banyak dan sudah tentu masa yg diperlukan untuk sembuh lebih lama.
Pada awalnya wanita ini memilih gel aloe vera untuk merawat luka dan pada masa yang sama dia berharap gel ini dapat membantu  menghilangkan parut pada wajahnya.
"Saya kena mnyak panas tu ada dalam sebulan mcm tu la lepas tu saya dah tak pakai apa² skincare cuma sapu gel alovera je. Gel alovera tu cuma untuk baik luka² tu je nak hilangkan parut tu memang susah dan ambik masa lama jgk la.

"Tapi dalam sebulan tu muka dah jadi berminyak, tak bermaya, jerawat pn mula la tumbuh tapi parut tak hilang² juga...saya jadi down sangat² dengan masalah muka sy bila setiap kali tengok cermin, nak keluar rumah pn malu...kalau nk keluar rumah kena make up tebal², tapi make up mana boleh tahan lama...lama sikit je dh merekah.",luah Nurul dalam perkongsiannya kepada kami.

Dek kerana tak tahan dengan masalah kulit yang semakin menjadi jadi, dia mula mencari ikhtiar lain. Dengan lambakan pelbagai produk di pasaran Nurul lebih berhati hati dalam produk yang terbaik dan bermutu. Apa yang penting produk tu selamat, mendapat pengiktirafan dari KKM dan mampu menghilangkan parut besar pada wajahnya.

"Saya cuba tengok²  produk skincare di facebook. Mulanya saya nak try set skincare lain, tapi tak tahu mcm mana saya boleh tertarik nak mencuba produk deeja cosmetic ni lepas tengok testimoni² yang cukup banyak dari pengguna. Saya nak tahu kesannya berbaloi tak dgn masalah parut saya yang teruk ni. Tak sangka akhirnya mmg produk ni terbukti berkesan. Banyak parut saya dah hilang hanya sebulan pemakaian dengan sangat² konsisten. Alhamdulillah husband dan family saya pun berpuas hati dengan perubahan ni.




"Masa mula² nak cuba skincare saya paling takut ada pengelupasan. Tapi inilah yang buat saya sangat² puas hati dengan deeja cosmetic bila parut kat muka saya dirawat tanpa apa² pengelupasan dan tak ada pedih².



"Saya mula menggunakan Set Deeja Cosmetic 5in1 dan diamond foundation dan alhamdulillah sebulan lebih bersama Deeja Cosmetic kulit saya dah bertambah baik. Jerawat pun dah kurang kulit lebih halus dan lembut dari dulu", tambah Nurul.


Harga  untuk 1 set Deeja Cosmetic tersangatlah affordable iaitu cuma RM85.00 (WM) dan RM90.00 (EM).

Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut (seperti maklumat syarikat, lain-lain testimoni, cara tempahan & etc), boleh layari atau hubungi di:

Facebook: Deeja Cosmetic HQ
Instagram: DeejaCosmeticHq
No Tel: 019 – 6945850

Deeja Cosmetic
Deeja Cosmetic memang terbaik. Saya tak perlu risau lagi dah dengan masalah sunburn pada muka saya.

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 comments:

  1. Kak Sue pun tengah cuba Deeja Cosmetic..memang best!

    ReplyDelete
  2. Kalau nk cantio kena la cuba deeja cosmetic..tgh guna juga nie :)

    ReplyDelete
  3. Puashati guna Deeja ni, dahlah harga murah pastu berkesan pulak tu. Suka jugak bau dia, wangi!

    ReplyDelete
  4. klau dah plawless buat ape pakai

    ReplyDelete
  5. Do you need free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    ReplyDelete
  6. Terbaik deeja..mmng best..

    ReplyDelete
  7. I just added this blog to my rss reader, excellent stuff. I like your writing style. read review

    ReplyDelete